Obchodní podmínky

společnosti Byte Me s.r.o.

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky") upravují smluvní vztah mezi společností Byte Me s.r.o. (dále jen „Poskytovatel") a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Zákazník"), která využívá službu Talabot.

Talabot je AI chatbot poskytovaný formou služby (SaaS), určený k umístění a provozu na webových stránkách Zákazníka.

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto Obchodní podmínky jsou vydány v souladu s:

  • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
  • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (je-li Zákazník spotřebitelem),
  • nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

1.2 Odesláním objednávky nebo aktivací služby Talabot Zákazník potvrzuje, že se s těmito Obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

2. Definice služby Talabot

2.1 Talabot je AI chatbot, který:

  • je integrován do webových stránek Zákazníka,
  • analyzuje obsah webových stránek Zákazníka za účelem zlepšení odpovědí,
  • slouží ke komunikaci s návštěvníky webu Zákazníka.

2.2 Talabot:

  • nezasahuje do technického provozu webu,
  • nezatěžuje výkon webových stránek,
  • nezneužívá data webu Zákazníka,
  • pracuje výhradně za účelem poskytování služby Zákazníkovi.

3. Uzavření smlouvy

3.1 Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vzniká objednáním služby Talabot prostřednictvím webového rozhraní Poskytovatele a její aktivací po zaplacení ceny služby.

3.2 Služba je aktivována po úspěšném přijetí platby.

3.3 Předmětem smlouvy je poskytování služby Talabot dle zvoleného tarifu.

4. Cena a platební podmínky

4.1 Cena služby Talabot je stanovena dle aktuálního cenového plánu zveřejněného na webových stránkách Poskytovatele. Platby jsou realizovány prostřednictvím platební brány třetí strany, konkrétně služby Stripe.

4.2 Poskytovatel nabízí několik tarifních plánů, které se liší zejména:

  • rozsahem funkcí,
  • počtem zahrnutých konverzací,
  • možnostmi přizpůsobení.

4.3 Služba je poskytována formou předplatného, a to na dobu určitou dle zvoleného plánu.

4.4 V případě vyčerpání limitu konverzací:

  • je odpovídací funkce chatbota dočasně pozastavena,
  • Zákazník má možnost provést upgrade tarifu nebo dokoupit dodatečné kredity.

4.5 Nevyužité konverzace se do dalšího období nepřevádějí, není-li výslovně uvedeno jinak.

5. Práva a povinnosti Poskytovatele

5.1 Poskytovatel se zavazuje:

  • poskytovat službu Talabot v odpovídající kvalitě,
  • chránit data Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy,
  • zajistit přiměřená technická a organizační opatření k ochraně dat.

5.2 Poskytovatel neodpovídá za:

  • obsah odpovědí vytvořených AI, pokud vychází z podkladů dodaných Zákazníkem,
  • škody způsobené nesprávným použitím služby.

6. Práva a povinnosti Zákazníka

6.1 Zákazník se zavazuje:

  • poskytovat pravdivé a aktuální údaje,
  • používat Talabot v souladu s právními předpisy,
  • nezneužívat službu k nezákonným účelům.

6.2 Zákazník odpovídá za obsah webových stránek, ze kterých Talabot čerpá informace.

7. Ochrana osobních údajů

7.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka a údaje o jeho webových stránkách v souladu s GDPR.

7.2 Poskytovatel:

  • nepředává osobní údaje třetím stranám,
  • nezveřejňuje poskytnutá data,
  • využívá data výhradně za účelem poskytování služby Talabot.

7.3 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatných Zásadách ochrany osobních údajů.

8. Dostupnost služby a omezení

8.1 Poskytovatel se snaží zajistit co nejvyšší dostupnost služby, avšak nezaručuje nepřetržitý provoz.

8.2 Poskytovatel je oprávněn službu dočasně omezit z důvodu:

  • údržby,
  • aktualizací,
  • vyšší moci.

9. Odstoupení od smlouvy a ukončení služby

9.1 Zákazník může předplatné kdykoliv ukončit, není-li sjednáno jinak.

9.2 V případě spotřebitele má Zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, pokud již nezačalo plnění služby, nebo pokud s plněním výslovně nesouhlasil.

9.3 Poskytovatel je oprávněn smlouvu vypovědět v případě porušení Obchodních podmínek.

10. Odpovědnost a omezení odpovědnosti

10.1 Poskytovatel neodpovídá za ušlý zisk, ztrátu dat ani nepřímé škody.

10.2 Maximální odpovědnost Poskytovatele je omezena výší zaplaceného předplatného za poslední 3 měsíce.

11. Závěrečná ustanovení

11.1 Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.

11.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo Obchodní podmínky jednostranně měnit, přičemž o změně bude Zákazník informován.

11.3 Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

11.4 Případné spory budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Pokud máte dotazy ohledně těchto obchodních podmínek, kontaktujte nás na info@talabot.cz